Tydzień w branży (25 lutego - 3 marca)

Publikujemy pierwszy artykuł z cyklu "Tydzień w branży", podsumowujący wydarzenia organizacyjne lub marketingowe w klubach oraz sportowych organizacjach, jakie zanotowaliśmy w ostatnich dniach.

Cinkciarz sponsorem mistrzostw świata

 

Polski kantor internetowy Cinkciarz został pierwszym Oficjalnym Partnerem Krajowym Mistrzostw Świata FIFA U-20, który odbędzie się w Polsce w maju i czerwcu.

 

Współpraca z FIFA to najnowszy międzynarodowy kontrakt sygnowany przez Cinkciarz.pl. Po ogłoszonych wcześniej umowach sponsoringowych w Europie oraz USA, marka kolejny raz rozbudowuje portfolio partnerstw sportowych. – Cieszymy się, że możemy współpracować z FIFA podczas tegorocznych Mistrzostw Świata U-20. Turniej, podczas którego zaprezentują się przyszłe gwiazdy futbolu, otwiera interesujące możliwości promocji. Istnieje naturalny związek pomiędzy naszą firmą i sportem. Przemyślana strategia, praca zespołowa i duch rywalizacji to tylko niektóre z atrybutów sportowych pomagających budować tożsamość naszej marki – mówi Piotr Kiciński, wiceprezes Cinkciarz.pl.

 

To już nie pierwszy duży projekt w historii platformy wymiany walut. Wcześniej Cinkciarz był promowany m.in. podczas meczów koszykarskiego Chicago Bulls, mistrzostw Europy U-21, a także piłkarskiej reprezentacji Walii.


II liga w TVP

 

Telewizja Polska porozumiała się z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, dzięki czemu rundę wiosenną kibice rozgrywek II ligi będą mogli emocjonować się również za pośrednictwem TVP. W każdą niedzielę na ekranach regionalnych ośrodków stacji na żywo będzie pokazywany jeden mecz.

 

3 marca TVP 3 transmitowało już spotkanie Górnika Łęczna z Resovią Rzeszów, w którym lepsi okazali się gospodarze (1:0). To kolejny krok w kierunku promocji trzeciego poziomu piłki nożnej w Polsce. Do tej pory mecze można było obserwować wyłącznie w systemie PPV w internecie, za pośrednictwem portalu TVCOM.


Nowy prezes Widzewa

 

1 marca stanowisko prezesa RTS Widzew Łódź objął Jakub Kaczorowski - menedżer wysokiego szczebla z 19-letnim stażem w pracy m.in. w korporacjach oraz dużych firmach.

 

W karierze zawodowej pracował m.in. w Philips Lighting Poland, Sanitec Group, Starostwo Powiatowe w Pabianicach, Gibo, Tinby, Pfleiderer Group SA, a także Forte Group SA.

 

- Cele krótkoterminowe to awans do I ligi, a w przyszłym roku do ekstraklasy. Przy odpowiednim zaangażowaniu nas wszystkich w ciągu około trzech lat po powrocie do elity będziemy w stanie włączyć się w walkę o mistrzostwo Polski - zapowiada nowy sternik drugoligowca.


Mistrzostwa Europy w Amp Futbolu w Polsce

 

Kraków będzie gospodarzem przyszłorocznych mistrzostw Europy w AMP Futbolu - takiego wyboru dokonała w Warszawie europejska federacja EAFF. Turniej odbędzie się w dniach 12-20 września 2020 roku i weźmie w nich udział 16 drużyn.

 

Według planów mecze mają zostać rozegrane na trzech obiektach: Garbarni, Cracovii oraz Wisły.

 

To kolejne wyróżnienie dla organizacji AMP Futbol Polska, które w ostatnim czasie bardzo mocno rośnie nie tylko pod względem sportowym, ale również organizacyjnym. Prezesem krajowej federacji jest Mateusz Widłak, który został także wybrany na kolejną kadencję jako prezes EAFF.


Ślęza ze sklepem online

 

Ślęza Wrocław - prowadząca sekcję koszykówki oraz piłki nożnej, uruchomiła swój sklep internetowy, pod adresem sklep.slezawroclaw.pl. Jak zapowiada klub z Dolnego Śląska, asortyment dla kibiców będzie regularnie powiększany.


Jaga stawia na esport

 

Z uwagi na planowane przez Ekstraklasę stworzenie regularnych rozgrywek esportowych, Jagiellonia Białystok postanowiła założyć oddzielną sekcję - Jagiellonia Esports Team.

 

- Esport jest dziedziną rozwijającą się niezwykle szybko, co nie uszło uwadze również Ekstraklasie. Już teraz rozgrywki w Counter Strike’a, Starcrafta czy League of Legends są bardzo popularne, o czym świadczą tłumy na imprezach typu IEM w Katowicach. Spodziewamy się, że dzięki wejściu Ekstraklasy w esport, również rywalizacja w serii FIFA nabierze dużego rozpędu, tak jak ma to miejsce chociażby w Niemczech, gdzie prowadzona jest Wirtualna Bundesliga - mówi Agnieszka Klim, Dyrektor działu Marketingu Jagiellonii Białystok.

 

W tym roku odbędą się m.in. turnieje Ekstraklasa Cup oraz Ekstraklasa Games.


Sponsorskie nowości

 

Grupa Brokerska "Grupa Pałasz" dołączyła do Korona Biznes Klubu, czyli klubu biznesu Korony Kielce. Grupa Pałasz wywodzi się z firm założonych w 2008 roku i jest licencjonowanym Brokerem Ubezpieczeniowym, legitymizującym się zezwoleniem wydanym przez Komisję Nadzoru Finansowego.

 

Z kolei do Twardych Pierników Toruń dołączył deweloper Rockfield - twórca ekskluzywnego apartamentowca Grand Bulvar w ścisłym Centrum Torunia - u zbiegu ulic Wola Zamkowa oraz Świętego Jakuba. Zmiany nastąpiły także w koszykarskiej Rosie Radom, która już od jakiegoś czasu występowała pod nazwą HydroTruck Radom, natomiast teraz również sama spółka akcyjna przekształci swoją nazwę z ROSA Spółka Akcyjna na HydroTruck Sport Spółka Akcyjna.

Jesteśmy agencją marketingu sportowego zajmującą się kompleksową obsługą klubów, związków i innych instytucji sportowych.

ul. Dąbrówki 9
86-300 Grudziądz
+48 666 667 113
+48 666 668 113
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2019 - Wszelkie prawa zastrzeżone przez Avocado Sport - Grupa Studio 113. Studio 113 Ltd., 85 Great Portland Street, W1W 7LT London, England, Company number: 11283105, Share capital 1.000,00 GBP