Tydzień w branży (11-17 marca)
W minionym tygodniu obiegła nas informacja m.in. o rozpoczęciu procesu sprzedaży praw telewizyjnych firmom bukmacherskim przez Ekstraklasę S.A., dotyczących meczów najwyższej klasy rozgrywkowej w kolejnych dwóch sezonach.
Ekstraklasa rusza ze sprzedażą praw mediowych bukmacherom
Ekstraklasa S.A. rozpoczęła proces sprzedaży praw telewizyjnych firmom bukmacherskim na transmisje meczów Lotto Ekstraklasy w sezonie 2019/20 oraz 2020/21. To wspólny projekt ligowej organizacji oraz głównego nadawcy - nc+.
Podpisanie umów z wyłonionymi w przetargu partnerami ma nastąpić do 30 kwietnia br. Do końca sezonu ligowa spółka zamierza też sprzedać prawa do pokazywania skrótów w telewizji i internecie oraz prawa międzynarodowe.
- Po sukcesie kontraktów dotyczących praw do krajowych transmisji telewizyjnych rozpoczynamy sprzedaż mniejszych pakietów, choć również bardzo istotnych dla nas ze względu na dodatkowe środki, jakie zapewniają klubom i rolę promocji rozgrywek wśród kibiców. W tym roku, po raz pierwszy w historii, chcemy zaoferować prawa firmom bukmacherskim działającym w Polsce. Jesteśmy już po serii spotkań z ich przedstawicielami i w wyniku dyskusji wspólnie z nc+ opracowaliśmy pakiety umożliwiające pokazywanie rozgrywek Ekstraklasy na platformach bukmacherów – mówi Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasy S.A.
Truly.work sponsorem tytularnym Stali Gorzów Wielkopolski
Marka Truly.work - platforma komunikacji, łącząca funkcje rekrutacyjne, społecznościowe i usługowe - została sponsorem tytularnym żużlowej Stal Gorzów Wielkopolski.
- Razem ze Stalą Gorzów ostatnie dwa lata naszej historii pisała firma Cash Broker z Panem Markiem i Joanną Grzyb na czele. Były to piękne lata, na które składają się dwa najważniejsze medale: brąz DMP zdobyty w Zielonej Górze i tytuł Wicemistrza Polski, który świętowaliśmy w roku 2018. Cieszymy się, że firma Cash Broker przyczyniła się przez ostatnie dwa lata do tych sukcesów i nadal zostaje przy Klubie jako jego sponsor i członek BSC. Pewien etap jednak się kończy, by mógł rozpocząć się kolejny - mówi prezes klubu, Ireneusz Maciej Zmora.
- Truly.work powstaje jako marka globalna, ale podobnie jak Stal Gorzów, działamy na rzecz lokalnej społeczności i rozwoju lokalnego biznesu. Staramy się być najlepszą wizytówką Gorzowa Wielkopolskiego. Wyznając tożsame wartości, postanowiliśmy połączyć siły i wspierać się w osiąganiu celów - zapewniła Karolina Czopor.
Gorzowianie sezon rozpoczną 5 kwietnia.
forBet sponsorem IV ligi
W siedzibie Warmińsko-Mazurskiego Związku Piłki Nożnej podpisana została umowa na mocy której zakłady bukmacherskie forBET zostały sponsorem tytularnym rozgrywek 4 ligi (grupa: warmińsko-mazurska). Kontrakt obowiązywał będzie przez 1,5 roku - do zakończenia rundy wiosennej sezonu 2018/2019 oraz w sezonie 2019/2020. W tym okresie rozgrywki będą nosiły nazwę forBET 4 liga.
- Od samego początku istnienia naszej firmy stawiamy na rozwój piłki nożnej w niższych szczeblach rozgrywkowych. Wiemy jak dla kibiców, a więc też i naszych klientów ważnym elementem jest wsparcie ich lokalnych drużyn. Widzimy jak fantastycznie zorganizowane są rozgrywki IV ligi w województwie warmińsko-mazurskim, a przy wspólnym zaangażowaniu ze związkiem i kibicami jesteśmy przekonani, że będą one jeszcze lepsze, ciekawsze i bardziej emocjonujące dla kibiców – powiedział Paweł Majewski, dyrektor ds. marketingu forBET.
Podpisany kontrakt przewiduje, że począwszy od rundy wiosennej bieżącego sezonu zostanie wprowadzona nowa identyfikacja wizualna ligi. Obecność marki wraz z nowym logotypem rozgrywek pojawi się między innymi na bandach reklamowych wszystkich stadionów, w wydawanym przez Gazetę Olsztyńską specjalnym Skarbie Kibica czy też magazynie z bramkami z każdej kolejki.