Social media na świecie: Legia na 149. miejscu

Legia Warszawa została sklasyfikowana na 149. miejscu w rankingu Global Digital Football Benchmark, w którym ocenia się kluby na całym świecie pod względem liczb osiąganych w mediach społecznościowych.

Wojskowi są jedynym polskim zespołem, uwzględnionym w tym zestawieniu.  Autorzy biorą pod uwagę aż 28 portali społecznościowych, w tym oczywiście Facebook, Instagram, Twitter, czy Youtube oraz chiński Sinaweibo. Azjatycki portal został wpisany jako jeden z pięciu podstawowych w tym rankingu, ponieważ w czołowej "15" korzysta z niego 14 klubów - wszystkie są z Europy, mające fanów na całym świecie.

Liderem mediów społecznościowych jest hiszpański Real Madryt, tuż przed jego odwiecznych rywalem - FC Barceloną. Podium ze znacznie mniejszą liczbą interakcji zamyka Manchester United, a na kolejnych pozycjach uplasowali się Chelsea Londyn, Bayern Monachium, Arsenal Londyn, Manchester City, Juventus Turyn, Liverpool FC oraz Paris Saint-Germain.

Legia Warszawa jest najlepszym klubem z Europy Wschodniej. Kolejny ranking Global Digital Football Benchmark zostanie opublikowany w czerwcu.

Jesteśmy agencją marketingu sportowego zajmującą się kompleksową obsługą klubów, związków i innych instytucji sportowych.

ul. Dąbrówki 9
86-300 Grudziądz
+48 666 667 113
+48 666 668 113
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2019 - Wszelkie prawa zastrzeżone przez Avocado Sport - Grupa Studio 113. Studio 113 Ltd., 85 Great Portland Street, W1W 7LT London, England, Company number: 11283105, Share capital 1.000,00 GBP