Social media na świecie: Legia na 149. miejscu
Legia Warszawa została sklasyfikowana na 149. miejscu w rankingu Global Digital Football Benchmark, w którym ocenia się kluby na całym świecie pod względem liczb osiąganych w mediach społecznościowych.
Wojskowi są jedynym polskim zespołem, uwzględnionym w tym zestawieniu. Autorzy biorą pod uwagę aż 28 portali społecznościowych, w tym oczywiście Facebook, Instagram, Twitter, czy Youtube oraz chiński Sinaweibo. Azjatycki portal został wpisany jako jeden z pięciu podstawowych w tym rankingu, ponieważ w czołowej "15" korzysta z niego 14 klubów - wszystkie są z Europy, mające fanów na całym świecie.
Liderem mediów społecznościowych jest hiszpański Real Madryt, tuż przed jego odwiecznych rywalem - FC Barceloną. Podium ze znacznie mniejszą liczbą interakcji zamyka Manchester United, a na kolejnych pozycjach uplasowali się Chelsea Londyn, Bayern Monachium, Arsenal Londyn, Manchester City, Juventus Turyn, Liverpool FC oraz Paris Saint-Germain.
Legia Warszawa jest najlepszym klubem z Europy Wschodniej. Kolejny ranking Global Digital Football Benchmark zostanie opublikowany w czerwcu.