Tydzień w branży (3-10 marca)
Za nami kolejny tydzień, w trakcie którego pojawiło się kilka nowych informacji dotyczących sponsoringu. Co dokładnie działo się w marketingu sportowym?
Za nami kolejny tydzień, w trakcie którego pojawiło się kilka nowych informacji dotyczących sponsoringu. Co dokładnie działo się w marketingu sportowym?
30 stycznia polski sport halowy po raz pierwszy w historii zagości na ekranach telewizorów w jakości 4K UHD. Dzięki współpracy ze stacją nc+, w tej technologii będzie transmitowany mecz piłki ręcznej w rozgrywkach PGNiG Superligi: NMC Górnik Zabrze - Vive Kielce.
Legia Warszawa została sklasyfikowana na 149. miejscu w rankingu Global Digital Football Benchmark, w którym ocenia się kluby na całym świecie pod względem liczb osiąganych w mediach społecznościowych.
Publikujemy pierwszy artykuł z cyklu "Tydzień w branży", podsumowujący wydarzenia organizacyjne lub marketingowe w klubach oraz sportowych organizacjach, jakie zanotowaliśmy w ostatnich dniach.